Regionalny oddział w Gdańsku

Wykładowcy

Wykładowcy, których będziemy gościć podczas szkoleń ODZ w roku 2020 :

Bartosz Cicharski

Magik Excela i biegły rewident, pracował w działach finansowych czołowych firm z sektora paliwowego, spedycyjnego czy budowlanego. Jako szkoleniowiec uwielbia dzielić się swoją wiedzą. Można się z nim skontaktować pod adresem bartosz@excelninja.pro.


 

Anna Dąbrowska


Praktyk w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi.

Certyfikowany trener i coach. Certyfikowana w narzędziach: Ról Grupowych Belbina, Insght Discovery,
Test MTQ48, Badaniu efektywności szkoleń wg metody Kirkpatrika.

W swojej karierze zawodowej przez 10 lat zajmowała się rozwojem potencjału pracowników i wspieraniem menedżerów w budowaniu efektywnych zespołów na stanowiskach: Training & Development Manager w Wydawnictwie Nowa Era (grupa Sanoma) oraz Menedżer ds. szkoleń i rozwoju w Grupie Onet.pl, Training & development manager ITI Group (Mulitikino, TVN, Onet.pl, Telewizja ”n”, Legia, Pascal).  Pasjonatka grywalizacji – wykorzystała tą metodę m.in. Przy wprowadzaniu wartości firmowych i uczeniu menedżerów prawa pracy.

Ma bogate doświadczenie w budowaniu programów rozwojowych, wprowadzaniu i prowadzeniu systemów ocen okresowych, budowaniu modeli kompetencji i wprowadzaniu wartości firmowych.

Na ALK wykłada na kierunkach: Executive MBA, Coaching Profesjonalny, Zarządzanie Marketingowe, Zarządzanie mediami.


 Regina Frąckowiak


biegły rewident, dyplomowany księgowy, lustrator.

Zawód biegłego rewidenta wykonuje od 1993 roku. Posiada doświadczenie w zakresie rewizji finansowej oraz kierowania firmami audytorskimi.

Specjalista w dziedzinie rewizji finansowej jednostek zainteresowania publicznego, w tym szczególnie banków. Współautorka wzorcowej dokumentacji rewizyjnej i programu informatycznego do badania sprawozdań finansowych banków. Autorka komentarza do wzorcowego bankowego planu kont dla banków spółdzielczych.

Od 2010 roku wizytator, a od 2017 roku do 2019 roku kontroler Krajowej Komisji Nadzoru Polskiej Izby Biegłych Rewidentów. W kadencji 2015-2019 członek Komisji ds. Szkoleń KRBR.

Wieloletni wykładowca z zakresu rachunkowości, bankowego planu kont, podatków, sporządzania sprawozdań finansowych, audytu i kontroli wewnętrznej w bankach, krajowych i międzynarodowych standardów rachunkowości i rewizji finansowej.

Wykładowca rachunkowości i rewizji finansowej w Centrum Edukacji PIBR, Oddziałach Regionalnych PIBR oraz SKwP.

Autorka materiałów szkoleniowych dla biegłych rewidentów:

  • Kontrola przestrzegania przepisów i procedur związanych z wykonywaniem czynności rewizji finansowej przez biegłych rewidentów oraz działalności firm audytorskich,
  • Specyfika rachunkowości i rewizji finansowej spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych,
  • Specyfika rachunkowości i rewizji finansowej banków spółdzielczych,
  • Dokumentacja rewizyjna z badania sprawozdań finansowych przedmiotem kontroli przeprowadzanej przez kontrolerów Krajowej Komisji Nadzoru.

Agnieszka Gajewska

Biegły Rewident, absolwentka SGH, ACCA w zakresie MSSF/MSR, certyfikowany wykładowca Stowarzyszenia Księgowych w Polsce, wykładowca i autorka publikacji z dziedziny rewizji, rachunkowości, finansów.

Wiceprezes o/Warszawa i Członek Zarządu Głównego Stowarzyszenia księgowych w Polsce. Prezes Oddziału Regionalnego Polskiej Izby Biegłych Rewidentów w Warszawie w latach 2015-2019. Członek Komisji Szkoleniowej PIBR w kadencji 2015-2019, obecnie Członek Komisji Szkoleniowej SKwP.

W latach 1994-2005 związana z Matrix.pl S.A. zarządzając finansami oraz współtworząc system zarządzania Symfonia; w latach 2005-2008 związana z Infovide-Matrix S.A oraz Datev.pl od

roku 2008 prowadzi własną Kancelarię Audytorską zajmując się badaniami sprawozdań finansowych oraz skonsolidowanych sprawozdań finansowych, w tym MSSF/MSR, a także połączeniami spółek,

podziałami, wprowadzeniem spółek do publicznego obrotu, wdrażaniem systemów informatycznych, automatyzacją procesów biznesowych oraz doradztwem w zakresie organizacji rachunkowości i zarządzania, a także restrukturyzacją działalności (także jako CFO wewnętrzny w spółkach).

Prywatnie: pasjonatka ogrodów oraz mama dwóch córek.




Aneta Drosik

 

Radca prawny, specjalista z zakresu prawa podatkowego z kilkunastoletnim doświadczeniem
i wieloletnią praktyką zawodową w doradztwie podatkowym, zdobytą w renomowanej kancelarii prawnej w Warszawie. W swojej karierze zawodowej obsłużyła z zakresu podatków dziesiątki klientów zarówno wielkich, międzynarodowych korporacji, jak i mniejszych rodzimych biznesów. Specjalizuje się także w prawie gospodarczym, fuzjach, przejęciach i restrukturyzacjach. Od wielu lat praktykuje także jako trener i szkoleniowiec. Prowadziła zarówno szkolenia wewnętrzne, dla przedsiębiorców, jak również szkolenia otwarte, dla szerokiego grona uczestników. Wielokrotnie prowadziła szkolenia dla członków Loży Katowickiej i Loży Warszawskiej Bussines Centre Club, jak również dla członków Polskiej Izby Biegłych Rewidentów. Dodatkowo brała udział jako prelegent w kilkunastu konferencjach biznesowych, w tym organizowanych m.in. przez My Company Polska czy Fund Industry Support (FIS) – Kongres Middle&Back Office dla podmiotów rynku kapitałowego. Dodatkowo jest autorem kilkudziesięciu publikacji prasowych dotyczących zarówno bieżących kwestii podatkowych, jak i szeregu zagadnień specjalistycznych (w szczególności w Dzienniku Gazecie Prawnej oraz Portalu Finansowo – Księgowym).





Dorota Mikulska

 

Ekonomista, biegły rewident, członek Krajowej Komisji Rewizyjnej Polskiej Izby Biegłych Rewidentów oraz Regionalnej Rady Regionalnego Oddziału PIBR w Lublinie. Wieloletni wykładowca i autor licznych publikacji z zakresu rachunkowości i rewizji finansowej, twórca autorskich programów szkoleniowych, ekspert Wolters Kluwer. Posiada bogate doświadczenie w badaniu sprawozdań finansowych oraz prowadzeniu szkoleń, w tym obligatoryjnych dla biegłych rewidentów. Prowadzi własną kancelarię audytorską.





Magdalena Pikuła

 

Licencjonowany doradca podatkowy z kilkunastoletnim stażem i bogatym doświadczeniem zawodowym (zarówno w konsultingu w tzw. Wielkiej Czwórce, jak i jako wewnętrzny ekspert / specjalista podatkowy w firmach). Obecnie prowadzi własną Kancelarię Doradcy Podatkowego (www.pikulatax.pl). Dzięki połączeniu profesjonalnej ekspertyzy podatkowej z praktyczną znajomością biznesu szkolenia prowadzone przez Magdalenę charakteryzują się wysokim poziomem merytorycznym, kładą nacisk na praktykę, są dostosowane do potrzeb uczestników oraz są przez nich pozytywnie oceniane.





Aneta Wilk-Łyś

 

posiada uprawnienia polskiego biegłego rewidenta. Posiada również kwalifikacje ACCA. Świadczy profesjonalne usługi szkoleniowe i doradcze (szkolenia z zakresu IFRS, ISA, przygotowanie do egzaminów ACCA, CIMA, CIA). 

Przez wiele lat pełniła funkcję managera w PwC odpowiedzialnego za badania sprawozdań finansowych różnych jednostek gospodarczych.  Przygotowywała opracowania księgowe z zakresu rachunkowości finansowej, a także wykonywała zlecenia związane z oceną kontroli wewnętrznej wybranych procesów w jednostkach, w tym również prace związane z oceną pod kątem zgodności ustawą Sarbanes Oxley.

Współpracuje z Międzynarodowym Centrum Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego,
w ramach programu Executive MBA (EMBA) oraz z Wydziałem Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego,
jak również Polską Izbą Biegłych Rewidentów i Stowarzyszeniem Księgowych
w Polsce, a także innymi jednostkami prywatnymi.

Jako członek zespołu Centrum ds Reformy Sprawozdawczości Finansowej Banku Światowego (CFRR) była odpowiedzialna za cały proces szkoleniowy w ramach Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy (FRTAP), utrzymywanie relacji z polskimi uczelniami wyższymi i organizacjami zrzeszającymi profesjonalistów, pomoc przy organizacji konferencji i innych wydarzeń edukacyjnych od strony merytorycznej, organizacyjne i merytoryczne przygotowanie szkleń dla polskich służb skarbowych, a także za inne zadania w ramach programu FRTAP, w tym bieżącą współpracę – spotkania robocze i udział w operacyjnych ustaleniach -
z Ministerstwem Finansów.




Piotr Witek

Jestem profesjonalnym księgowym, z ponad 25 letnią karierą. Rozpocząłem swoją karierę w firmie Lodmor gdzie miałem okazję wdrażać zintegrowany system zarządzania. Następnie pracowałem 8 lat jako współzałożyciel i Dyrektor Finansowy REWIT sp. z o.o. W tym czasie uczyłem się księgowości, a następnie nadzorowałem prace biura rachunkowego. Pod koniec mojej 8 letniej pracy uzyskałem tytuł biegłego rewidenta i rozpocząłem praktykę audytorską. Od 2002 roku moja kariera związała mnie z Hutchinson Poland, gdzie przez 11 lat pracowałem jako dyrektor finansowy i Sekretarz Zarządu. W trakcie pracy nadzorowałem prace działu finansowo-księgowego w 5 ciu zakładach Spółki. Uczestniczyłem w licznych projektach prowadzonych przez grupę, w tym wdrożenia SAP FICO, czy utworzenia centrum usług wspólnych w Polsce, którym zarządzałem. Po 11 latach powróciłem do REWIT sp. z o.o. na stanowisko Prezesa. Nadzoruje pracę całej firmy, uczestniczę w kluczowych projektach takich jak audyty firm giełdowych, czy banków, prowadzenie ksiąg dużych firm, czy doradztwo biznesowe dla kluczowych naszych klientów



Tomasz Zielke

 

biegły rewident, ekspert i praktyk w zakresie rewizji i sprawozdawczości finansowej jednostek gospodarczych opartych o polskie i międzynarodowe standardy rachunkowości. Absolwent Uniwersytetu Gdańskiego (lata 1993-1998, wydział zarządzania, specjalność rachunkowość). W latach 1998-2009 pracownik PricewaterhouseCoopers ostatnio jako wicedyrektor w dziale audytu i usług doradczych. Do 2009 Członek Zarządu PricewaterhouseCoopers Sp. z o.o. roku oraz członek grupy technicznej zajmującej się analizą złożonych problemów z zakresu rachunkowości polskiej i Międzynarodowych Standardów Sprawozdawczości Finansowej. W latach 2007-2011 członek Regionalnej Rady Biegłych Rewidentów w Gdańsku. W latach 2015-2017 członek Komisji ds. standaryzacji usług świadczonych przez biegłych rewidentów KRBR. Od 2009 roku wspólnik spółki audytorskiej ESO Audit sc.

.


Logo PIBR Przejdź do strony PIBR